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SlideNote Maintenance Service

SlideNote was developed as a notebook binder that can be used for a long time, even with repeated paper replacements. With this in mind, we offer maintenance services for each part and replacement of the slide frame, bringing it as close as possible to the condition it was in when first purchased, ensuring continued use of SlideNote.
Note: This service is available only for PageBase brand SlideNote A4 and SlideNote A5.

About the Service

The slide operation will return to its smooth, like-new condition through the reapplication of the special oil.

When using SlideNote regularly, the smoothness of the sliding operation gradually decreases due to repeated sliding actions. The gripper is made of stainless steel, and each one is hand-applied with oil on its surface before being sold. Over time, this oil gradually diminishes.
By performing maintenance, we will reapply oil to the gripper, bringing the sliding operation back to a state close to when it was first purchased. During this process, we will also check the shape of the gripper, and if there is any significant deformation, we will replace it.

The slide operation is restored to its smooth, like-new condition by reapplying the special oil.

When you use your SlideNote regularly, the smoothness of the sliding action gradually decreases due to repeated sliding. The grippers are made of stainless steel, and each one is hand-coated with oil during manufacturing. Over time, this oil wears off. By performing maintenance, we reapply the oil to the grippers, bringing the sliding action back to its original, like-new condition. During this process, we will also check the shape of the grippers, and if any extreme deformation has occurred, we will replace them.

Work Process

1. Acceptance Process

The maintenance service also includes the option to replace the frame. Please select your preferred frame color to match the cover color. By customizing it to your liking, we hope you will enjoy using it for a long time with a fresh new feel.
We will also return the frame you have been using.

2. Separation

Separate the cover from the frame, then clean the cover with a specialized cleaner and wipe off any surface dirt.

3.Apply oil coating to the frame.

Check the condition of the gripper. If there is excessive deformation, replace the gripper and manually apply the special oil.

4.Attach the frame.

The maintenance will be completed by attaching the new frame color you requested along with the cover.

お申し込み

1. ショッピングカードに入れる

スライドノートメンテナンスサービス」をショッピングカートにいれてください。
お手元のスライドノートのサイズをご選択していただきます。本サービスは1冊ごとのご購入となります。

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2. ご購入

発送先住所がメンテナンス後の送り先となります。ご購入後1週間以内を目安に発送下さい。

3. スライドノートの発送

ご注文後に通知される注文番号を、ご自宅にある紙に記載しスライドノートに挟み、メールに記載の下記住所まで発送ください。
お客様から弊社指定住所までの発送料金は、ご購入金額には含まれずお客様負担となります。着払いの場合は弊社は受け取ることができませんのでご注意ください。

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〒102-0073
東京都千代田区九段北1-1-7-2F 株式会社研恒社 スライドノートメンテナンス係 宛
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4. メンテナンス開始

お客様のスライドノートが弊社に到着しましたら、商品の状態を確認し、メンテナンス作業に入らせていただきます。
この時点でご指定のメール先にメンテナンス開始のご連絡致します。スライドノートを発送後注文メールが2週間以上たってもない場合は、お客様のご選択された発送方法にトラブルが発生している場合がありますのでご確認下さい。

5. メンテナンス期間

メンテナンスが開始された日にちより、営業日で約10日以内にメンテナンスを行います。

6. 新しいスライドノートの発送

メンテナンスが終了次第随時を発送致します。その際に、商品発送のご連絡をメールにて送らせていただきます。こちらの発送に関しての費用はご購入金額に含まれています。

ご利用時の注意事項

• 本サービス対象品は、PageBase製の商品です。
• スライドノートメンテナンスサービスをショッピングカートに入れた場合、通常商品は一緒に購入できません。
• 弊社指定住所までの配送料はお客様負担、メンテナンスが終了した商品の発送料は弊社にて負担させていただきます。

• 弊社指定住所までに発生した、発送にかかわるいかなる事故やトラブルは弊社では補償いたしません。
• 弊社指定住所へのスライドノートの梱包はお客様ご自身にてお願いをいたします
• メンテナンスの期間は、スライドノートが弊社に到着してから2~3週間程でのお届けとなります。

スライドノートメンテナンスサービス規約

【利用資格】
ご依頼いただけるお品は、株式会社研恒社が販売しているスライドノートに限ります。現在も使用できているスライドノートが前提ですので、壊れている商品を修理するサービスではございません。また、電話・携帯・メール等で双方間の連絡が取れる方。利用規約に同意してご利用頂ける方とさせていただきます。

【利用方法】
(1)発送前にスライドノートを点検のうえ、壊れていないことをご確認ください。注文番号を記載した用紙のみをスライドノートに挟んでください。受入工程で見つかった他のものは、有用性があると弊社が判断したものをお返しします。

(2)スライドノートの破損、ギズ、その他の深いコーティングのはがれがあることがありますので、よく点検・確認してからお出しいください。弊社スタッフが確認し、過度な汚染や異物が混入する商品状態の場合は、サービス未着手のままお戻しする場合がございます。。

(3)万一サービスにご納得いただけない場合、双方に状況を共有させていただきます。その結果、弊社の想定を超えた難解事態を含めると判断した場合は、当方判断で110 番通報、もしくは担当会社に相談させていただきます。

【賠償制度】
本サービスにおける賠償制度や保証期間は基本的には対応しておりません。何か商品トラブルなどが発生した場合は、スライドノートがお手元に届いてから1週間以内にご連絡ください。その際に万一、そのトラブルが当方サービス提供者が原因とする場合は、再メンテナンスを1度に限り、期間内であればお受けします。

【規約内容の変更】
この規約はお客様に事前通知することなく、内容または名称を変更することがございます。

【協議事項】
本規約の解釈および事項などは、お客様と弊社担当者において相互信頼の精神に基づき、協議の上、穏やかに解決する努力を重ねていただきます。